page_banner

A fine di a lampada fluorescente compacta u 25 di ferraghju 2023

TRIECO NEWS

U 25 di ferraghju di u 2023, l'UE pruibiscerà e lampade fluorescenti compatte senza ballast è lampade fluorescenti in forma d'anellu (T5 è T9).Inoltre, da u 25 d'aostu di u 2023, i lampi fluoriscenti T5 è T8 è da u 1 di settembre, i pins alogeni (G4, GY6.35, G9) ùn ponu più esse venduti in a UE da i pruduttori è importatori.

A fine di a lampada fluorescente compacta

I lampi ùn anu micca bisognu di rimpiazzà è i lampi chì sò digià acquistati ponu ancu esse messu in opera.I rivenditori sò ancu permessi di vende lampade affettate acquistate previamente.

Chì significarà questu per l'imprese?

A pruibizione di lampade fluorescenti affetterà parechje cumpagnie, postu chì anu da passà à suluzioni alternative di illuminazione.Questu averebbe bisognu di una grande urganizazione pratica è un investimentu finanziariu significativu.

In più di l'investimentu, u novu regulamentu incuraghjerà ancu di passà da fonti di luce obsolete à l'illuminazione LED intelligente chì hè, sicuru, pusitiva.Tali misure, chì sò state dimustrate per pruduce un risparmiu energeticu finu à u 85%, assicuraranu chì i LED sò usati in tutti i spazii publichi, privati ​​è cummerciale à un ritmu più veloce.

Stu cambiamentu à l'illuminazione più efficiente in energia, cum'è i LED, hà da risultatu in un risparmiu di costu significativu à longu andà.Per ùn dì micca, fate u vostru pezzu per l'ambiente riducendu a vostra impronta di carbone.

Quandu a lampa fluorescente tradiziunale hè ufficialmente eliminata (lampade fluorescenti compatte da ferraghju 2023 è T5 è T8 da aostu 2023), secondu a nostra stima, in i prossimi sei anni in Europa solu circa 250 milioni di unità digià stallate (stime per T5 è T8). ) deve esse rimpiazzatu.

mentatu da a Triecoapp.

 

Aduprà u cambiamentu hè faciule cun Trieco

Questa juntura critica presenta una grande opportunità per andà in wireless cù u vostru retrofit LED.

I prughjetti di cuntrollu di l'illuminazione wireless guadagnanu pupularità per via di a so storia pruvata di riduzzione di u cunsumu d'energia, abbassendu i costi operativi, migliurà a sicurezza, è furnisce una infrastruttura di rete trasparente chì pò facilmente cresce cù un minimu di disrupzione è costi di installazione.Eccu quattru ragiuni aguti perchè duvete abbraccià u cambiamentu cù Trieco.

Installazione senza disruptive

Triecois una tecnulugia soprattuttu grande per i prughjetti di ristrutturazioni è di custruzzione induve si cercanu suluzioni di costu-efficace chì eviteranu cumplettamente a necessità di ricustruzzione di a superficia - solu a rete hè necessaria per alimentà i luminarii wireless.Ùn ci hè micca un novu cablaggio o dispositi di cuntrollu separati per installà.Nisuna cunnessione di rete hè necessaria.Basta à urdinà è installate apparecchi, sensori è switch TriecoReady è site bonu per andà.

cunversione facile

Trieco offre ancu un modu senza stress per integrà qualsiasi luminaria non-TriecoReady o prudutti di cuntrollu in un Triecosistema utilizendu e nostre unità Bluetooth.Allora, quandu si cunvertisce un vechju luminariu fluoriscente à LED, Trieco hè super faciule da integrà in u vechju attellu per mezu di un driver TriecoReady.

Cummissione rapida

I luci abilitati da Casambi sò cunfigurati è cuntrullati cù a nostra app gratuita.Liberatu da e limitazioni fisiche di u cablaggio, qualsiasi aghjunte o cambiamenti à l'installazione di cuntrollu di l'illuminazione ponu esse facilmente implementati in l'app.Hè pussibule aghjustà o sguassate luminarii, intruduce novi funziunalità è sceni persunalizati in ogni mumentu.Hè tuttu fattu in u software, in ogni mumentu, da ogni locu.

Pruvisione di illuminazione centrata in l'omu

Questu apre a pussibilità di creà rete di illuminazione intelligente altamente persunalizata.L'esposizione prolungata à l'illuminazione fluorescente dura era cunnisciuta per causà affaticamentu oculare.Una quantità eccessiva di qualsiasi fonte di luce crea discomfort.Dunque, risponde à i bisogni d'illuminazione altamente localizati in un grande situ, cum'è un magazzinu - induve una taglia ùn si adatta à tutti - hè di primura per a salute è a sicurezza di u travagliu.A luce bianca Tunable pò aiutà cù l'attenzione è u focu di l'occupanti chì travaglianu in spazii scuri.Inoltre, a sintonizazione di u travagliu, induve u livellu di illuminazione lucale hè adattatu secondu e esigenze specifiche in ogni area di attività, aiuta ancu à migliurà u cunfortu visuale è e cundizioni di sicurezza per l'impiegati.Tuttu chistu pò esse implementatu immediatamente da a Triecoapp.